Tjenare det har varit lite snack om man kan lita på DTM peppe så jag tänkte lägga in min story om när jag var ner och skulle köpa den här bilen. Och så kan du lägga din story så vet vi lite mer om hur det hela ligger till.
Kardanaxeln var trasig så den var bortplockad men annars så skulle bilen fungera som den skulle och skulle gå att köra hem. Så var med på att jag skulle köra hem den från göteborg sen.
Åkte ner med tåg till göteborg med tåg.
Du ringde väl på tåget och sa att det hänt en grej men du sa inte vad det var? Om jag inte miss fel
Väl där så ringer du och säger att vi måste träffas och snacka.
Träffas på en parkering och du säger att det var dåliga nyheter då att växellådan pajade när du skulle till macken och tanka.
Visst kan det vara sant att den gick paj men det kändes ju som att du fick ner mig dit och jag skulle gå med på affären ändå eftersom jag annars ändå åkt hela vägen dit i onödan.
Du ville ju göra upp affären på plats också även fast jag inte var och kollade på bilen i person så det kändes ju lite skumt, växellåda paj och så, vad mer kan vara tokigt då tänker man
Tackade nej till affären för det kändes inte helt bra. har ju blivit lurad förr så försöker vara försiktig med sånt.
Säger inte att du är en bluff för det vet jag ju inte. Du kanske är schysst men det här är iaf min uppfattning om hur det hela gick till och att det verkade skumt. Det vet du nog själv om, att det hela var jävligt skumt så inte konstigt att man tackar nej.
Vill inte lägga ut det här för att ge igen eller nåt sånt, blev bara bedd att lägga ut min story om dig.
Kan du lägga din story om det här så vore det schysst. man vill vara säker på att det är bra folk på forumet det är bara det.
Du verkade schysst annars och så så hoppas jag har uppfattat det fel med att du försökte luras men man kan aldrig veta

Kanske missat nåt, var ju länge sedan känns det som så säg till ifall jag missat nåt viktigt.
Kort version, verkade jävligt skumt på plats men verkade schysst och så per telefon.
Du kunde fixa ersättning för resan men jag glömde att skicka uppgifter om det, är det nåt du kan fixa nu?
Ha det bra och svara gärna
Martin Thorén